onsdag 9 januari 2008

Jag är som du, fast annorlunda

Oj! Det verkar effektivt att länka till Aftonbladet: 26 kommentarer, 1000 unika besökare, lite beröm och en hel del hat. Givetvis förtjänar jag inget utav detta. (Förutom hatet förstås - det är nyttigt för min självbekräftelse.)

Ibland öppnar jag mitt hjärta, ibland fiskar jag efter billiga skratt. Men oftast skriver jag bara för skrivandets skull. Mer än så är det inte. Ni som inte gillar det kan segla vidare. Ni andra är mer än välkomna att stanna.

Nu ska jag lyssna på Sofia Karlsson för att återfå harmonin.

(Och jag tror inte heller 32-åringen är som jag beskrivit honom. Jag tror det är en samhällslärare. På högstadiet. Och låten kan förstås diskuteras mer, men inte bland kommentarerna på en blogg - det är så jävla 2007!)

Inga kommentarer: