söndag 1 juni 2008

Min turnéplan

Så var den preliminärt spikad, Trivilias sommarturné. Inspirerad av serietecknaren Simon Gärdenfors, som tillbringade 120 dagar på resande fot i Sverige och bodde hos folk som bokat in honom via hans hemsida, kommer även jag snylta runt så gott jag kan på egen hand. Skillnaden är att jag bara bor hos kompisar. Än så länge iallafall. 

Är ni intresserad av inhysa mig en natt, eller bara träffas för en fika, så är det bara att höra av sig på tolgraven@hotmail.com eller 073-9825837. Här är jag:

Kramfors 13/6 - Åland 20/6 - Stockholm 23/6 - Mariestad 27/6 - Värnamo 2/7 - Köpenhamn 3/7 - Göteborg 4/7 - Stockholm 6/7 - London 8/7 - Buckingham 10/7 - Las Palmas 15/7 - Östersund 1/8 

Ni kan också boka mig som underhållning. Jag gör barnkalas och kräftskivor. På den senare kräver jag sprit, för den tidigare kräver jag frukt. Jag jonglerar med frukt, och är rolig på sprit. 

Allt kommer förstås dokumenteras här på bloggen. Med mina ord och Lenas kamera.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Trivialia turnerar med äpplen och sprit som belöning-vilken fyndig ide, kreativ och nyskapande-blir spännande att läsa om på bloggen!MVH Gladiatan

Polyfoni Kakafoni sa...

1. Vilka frukter klarar du?

2. Måste man ligga med dig på ett dagis?

3. Hur många motorcykelgäng känner du?

Mikael sa...

Tack ska du ha Gladiatan!

Och till PK:

1. Alla utom vattenmelon och ananas. Har också problem med vissa äpplen, de hala.

2. Absolut inte! Det går lika bra på ett snabbköp.

3. Det kan jag tyvärr inte svara på.

Die Quelle sa...

Jag bjuder gärna på en öl när du kommer till Stockholm

Anonym sa...

1. Jag tycker att du är roligare nykter, kan man då erbjuda dig något alkoholfritt? Cider?

2.Ska jag också ligga med dig?

3. Ersätter du barnen för de äpplen som du ev. tappar under jongleringen?

Mikael sa...

DQ: Det är bokat! När passar dig? Vad sägs om 23:e eller 26:e juni?

Jesper:

1. Vadå!? Du brukar ju säga att Trästocks ifjol var den roligaste kvällen i ditt liv. Och vi drack ju knappast alkoholfri cider då.

2. Allt detta snack om att ligga kommer ju skrämma bort potentiella värdar. Gärdenfors kanske låg mycket under sin serieresa, men min bloggresa går helt i den platoniska kärlekens tecken.

3. Nej. Godis till barnen, frukt till Mikael.

Die Quelle sa...

26:e låter trevligt