torsdag 10 januari 2008

"Försök inte att se så snygg ut" vinner januaris K-laz

(Eller kanske: "Försök att inte se så snygg ut"?)

Självklart går kulturbidraget till dig Alexandra. Din blogg är, precis som du själv säger, mycket bra. Jag öronmärker två hundralappar, lägger dem i jackfickan, så får du dem nästa gång vi springer på varandra.

Men det är i grevens tid du tilldelas detta bidrag. För jag har hört från mycket säkra källor att du tänker byta sida och börja blogga professionellt. Som du förstår kan folk som bloggar för pengar inte motta kulturbidraget (tror jag iallafall), men än så länge är du grön.

Grattis!

3 kommentarer:

Alex sa...

Lätt! Nu ska jag byta rubrik på min blogg. Det engelska känns så skitnödigt och övertaggat. "Försök inte att se så snygg ut" är ju tusen gånger bättre!

Alex sa...

Förresten! Tusen tack för kulturbidraget ,jag är såå tacksam!

Mikael sa...

Ingen orsak! Det var du värd.
Du är nu en del av en viktig bloggkedja. Förvalta det väl!