onsdag 22 augusti 2007

Trivialias höjdpunkt?

Scrolla ned på sidan och ni finner ett inlägg om Daniel Sjölins nya roman. Klicka på kommentarlänken och ni märker att en person med signaturen "Daniel" har kommenterat. Nu sitter jag här alldeles rådvill; är det verkligen den riktige Daniel Sjölin, författaren (notera att jag skriver författaren, inte programledaren, ty det är för mig mer värt) eller är det någon som spelar mig ett spratt?

Daniel, om du läser det här, kan du på något sätt bekräfta att det verkligen var du som skrev?

Det lustiga är att han, eller vem det nu är, kommenterade på en annan kommentar, och inte på mitt inlägg. För tydlighetens skull vill jag därför tillägga att jag personligen gillade romanen. Och det säger jag inte bara för att det finns en chans att författaren själv smyger omkring här i krokarna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill också säga att jag tycker att Daniel är grym. Förlåt Daniel, jag har inte läst hela boken och tyckte faktiskt att utdraget var spännande och nyskapande. Jag vara bara sur på morgonen!

Ska jag maila honom och be om ursäkt?

Ska jag anmäla mig till tv3:s förlåt mig?