torsdag 9 augusti 2007

Per - före operationen


Tack Per! Verkligen. Tack för att jag fick bo här. (Detta är inte sarkasm. Jag menar allt jag skriver på den här bloggen.) Du är en sann vän. Jag lovar att du får komma och hälsa på mig den dag jag skaffar en lägenhet i en stad folk besöker. Du får stanna hur länge du vill, använda mina handdukar, mina sängkläder och äta hur mycket ost och müsli du vill.
Mitt hem är ditt hem.

Nu ska jag duscha bort en dag av intorkad svett. Imorgon åker jag till Uppsala och hjälper brorsan att flytta en gammal hörnsoffa. Sedan dundrar vi norrut mot Kramfors. Det är ju cruising till helgen! (Fan! Där sprack löftet om en sarkasmfri blogg.)

Vi ses där!

2 kommentarer:

Anonym sa...

men vad fan! snubben ser ju ut som ett jävla elefantollon.

Mikael sa...

Det där väl jävligt onödigt! Per lider faktiskt av vattenskalle och det är inget att skratta åt. Det är en sjukdom där volymen cerebrospinalvätska i centrala nervsystemet ökar eller det normala flödet av cerebrospinalvätskan hindras. Sjukdomen leder till att trycket ökar i kraniet, vilket i sin tur kan leda till symptom som trötthet, huvudvärk, gångsvårigheter och inkontinens.

Nästa gång kan du ju tänka efter innan du vräker ur dig såna där dumheter. Någon kan ta illa upp.