tisdag 21 augusti 2007

Hatet

Fan vad jag hatar friidrott.

4 kommentarer:

bersa sa...

Det är bara för att du aldrig gjorde några bra resultat, kast med liten boll undantaget, på idrotten.

Mikael sa...

Skönt att du uppmärksammade det där med kast med liten boll. Jag var grym. Liten och tanig, men med en jävla högerarm! Ibland tror jag att jag egentligen skulle ha fötts i Illinois, och blivit baseballproffs. Men någonstans blev det fel.

Mikael sa...

Och ärligt talat är det inte friidrott jag hatar, det är friidrottarna. Måste vara de mest själviska och überindividuella idrottare som finns. Ingen lagkänsla, ingen kärlek till mottävlarna. Bara JAG JAG JAG!

Anonym sa...

Här kan jag inte annat än hålla med dig köre barndomsvän. Friidrott är nog bland det värsta sporterna som finns. Tilläggas i den gruppen bör även golf (med den alltid så muntra Sörenstam), de mastodontdopade cykeldårarna samt tennisfjantarna! Vidare kan man spy lite galla på längdskidåkarna men det där fixar snart växthuseffekten alldeles på egen hand! /is