söndag 18 november 2007

Min kamera kan läsa tankar (del 4 - en trippel)

Killen som pekar:

Jag har ingen aning vad jag pratar om, men så länge jag skriker och pekar så märks det inte. Mer öl! Mer öl! Mer öl! Vafalls?! Det är ju vatten i min öl! Äsch, skit samma. Skrik nåt! Gärna med en dansk brytning.

Flickan med det mörka håret:

Helt otroligt, nu har han gastat konstant i trettio minuter, och ändå inte sagt någonting. Och varför pratar han danska? Kom han inte från Kramfors? Vem bjöd honom egentligen? Vem är han? Och vilka gula hörntänder han har!

Killen som tar chips:

Kan han aldrig hålla käften? Det här var absolut sista gången han fick följa med. Sista gången. Det spelar ingen roll hur mycket han gnäller. Han får jävlar i mig skaffa egna kompisar. Fy fan. Sista gången. Det är ett som är säkert. Åh, en chilinöt!

2 kommentarer:

Unknown sa...

hehe, jag trodde först att det var en bluff, det där med din kamera, men den kan verkligen läsa tankar!

bersa sa...

Han har snygg skjorta, killen som äter chilinötter!