onsdag 31 oktober 2007

Okej brorsan, nu tar vi det här en gång för alla

Burt Reynolds:- The Cannonball Run, Den sista färden, Boogie Nights
-
Arrogant mansgris
- Byxlinningen nedanför naveln

Tom Selleck:

- Magnum P.I., 3 Men and a Baby, populärt gästspel i Vänner som Monicas pojkvän som inte ville ha barn
- Sympatisk svärmorsdröm
- Byxlinningen ovanför naveln

Och det var alltså Tom Selleck som blev erbjuden rollen som Indiana Jones, men var tvungen att tacka nej eftersom han var upptagen med Magnum P.I.
Uppfattat?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Första och troligen sista gången jag skriver här men lille vän när ska du släppa Indian Jones grejen du har tjatat om det i 15 år nu

Mikael sa...

Tro fan att jag inte kan släppa det! Hur hade det sett ut om Selleck spelat Indiana Jones?

Vad hade världen varit för plats då? Bättre eller sämre? Vi kan inte veta. Men FÖRLÅT MIG för att jag spekulerar över saken. Kanske ältar jag frågan bara för att jag aldrig fått någon seriös feedback. Bara "jaja vi vet att han blev erbjuden rollen, du har sagt det tusen gånger" och så dricker ni ännu mer öl, öl och öl och sprit och helvete och så glöms det bort. Det glöms alltid bort! Kan jag då beskyllas för att föra upp frågan på dagordningen igen, när det alltid sopas under mattan? Vad är du rädd för egentligen? Du är rädd för Selleck-världen. Du är rädd för vad som kunde vara annorlunda. Är det inte så? Nå? Jag erkänner att jag är lite rädd, men även nyfiken, och därför vill jag prata om det.
Jag vill PRATA OM DET. Men det vill inte ni.
Fegisar.