onsdag 3 oktober 2007

Coola killen i rum 212

Anna ska flytta ut. Alldeles nyss var det en kille förbi och kollade in rummet och korridoren. Alla var mycket spända. Jag funderade på hur jag kunde göra ett coolt och avslappnat intryck. Gärna lite mystisk också. Och respektingivande! Respekt från första början är viktigt, som i fängelset.

Beslutade mig för att lämna min dörr lite på glänt, släcka ner rummet och spela Geto Boys på högsta volym.

Snart ska jag gå ut och fråga Anna vad han tyckte.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ja det var fan det. Ibland ska det vara du till att göra bra intryck. Jag ska kanske på arbetsintervju snart, hör nog av mig för lite tips.

bersa sa...

Jag skulle ha spelat Scarface - No Tears. Respekt!

Mikael sa...

http://www.youtube.com/watch?v=QgfAD7oPrhc&mode=related&search=

Dvärgen är coolast. Han bad sin flickvän skjuta honom i huvudet. Det gjorde hon. Han förlorade ett öga men överlevde.
Är det gangsta? Jag vet inte.