måndag 29 oktober 2007

Min kamera kan läsa tankar (del 2)


Kommer det en Indiana Jones-film till eller är det något jag drömt? Jaja. Were eller where? Hur var det han sa nu; where were Sarah and John last night? Eller var det tvärtom? Fan också! Jag vill inte ge honom nöjet att rätta mig igen. Where var typ en plats, och were var pluralformen av was. Så måste det vara. Jag är helt slut. Vad är klockan? Snart är det middag. Har fan suttit här hela dagen. Det var bra jobbat av mig. Bra jobbat! Sen blir det IKSU. Kan man köra bröst och biceps tre dagar i rad? Klart man kan! Men skjortan börjar bli lite tight. Jävligt tight! Men det är bara snyggt. Måste snacka med Mange. Vi kanske kan köra axlar och biceps. Vad mörkt det är ute. Spelar inte den där killen innebandy? Nej nu kör vi, en halvtimme till: the two most important aims for the players where to obtain...

Inga kommentarer: