onsdag 19 december 2007

I'm rich biaaatch!

Fan vad fett! Den gode Anders Teglund skickar mig 200 spänn som stöd. Det är K-Laz kulturbidrag som rullar vidare. Det är en stor ära för mig att ta emot pengarna, som förstås bara är mina för en stund, tills jag återigen står på trygg ekonomisk grund. Då skickas bidraget vidare till nästa själ som förtjänat det. Så håll ögonen öppna. Jag kommer meddela när det är dags här på Trivialia. Vad som krävs för att få kulturpengen finns att läsa på Anders blogg.

Jag blir så glad för dessa pengar att jag tror jag börjar blogga igen. Bara lite lätt. I smyg. Det känns bra så.

Julen är ju ändå bloggens tid.

(Mor och far, i år blir det riktig skinka på julbordet! Det har Mickeman sett till.)

2 kommentarer:

bersa sa...

Grattis Mikael! Det här var du värd. Kanske du bjuder på kaffe på lördag?

Mikael sa...

Ska vi inte slå på stora trumman och gå ut och käka lunch?